1. چی شد که به دنیای وبلاگ ها اومدی ؟

همینجا اعتراف می کنم که من تا فروردین امسال نمی دونستم وبلاگ چیه D: 

اولین وبلاگی که دیدم که وب دخترونه بود تو میهن بلاگ  که پر از اسکرپ بوک و پلنر و اینجور چیزا بود . بعد که صاحبش رفت ورد پرس و منم به لینک دوستانش سر می زدم و نظر می دادم و وبلاگ زدن اونقدر برام سخت بود که به هرکی می رسیدم می گفتم به من یاد بده 

اولین وبلاگی که تو بیان دیدم وب نوبادی بود و دومی دنیز و چهارمی و پنجمی و ششمی . بعد دیدم واقعا نمی تونم تحمل کنم و فهمیدم اونقد ها که فک می کردم سخت نیست بعد همون حرف هاکه تو پست اولم هم گفتم


2. هدفت از نوشتن وبلاگ چه بود و چه هست ؟! 

هیچ هدف خاصی رو دنبال نمیکنم فقط میخواهم رها شم و همین جواب سوالای پایین 


3 .به نظرت چرا باید وبلاگ نوشت ؟ 

من قبل از وبلاگ زدن فکر میکردم تنها ترین کسی بودم که کتاب می خوندم . بعدکه وبلاگ ها رو دیدم فهمیدم از این خبرا هم نیست و خیلی ها هستن که سوادشون ازمن بیشتره و حالا می تونم‌با افرادی که کیلومتر ها باهام فاصله دارم حرف بزنم . بخندم . چه چیزی بهتر ازاین ؟ 


4 .به نظرت یک وبلاگ ایده آل باید چه ویژگی هایی داشته باشه ؟ اصلا مشخصاتی باید داشته باشه ؟ 

۱ .نویسندش وبلاگشو دوست داشته باشه 

۲. حداقل چند تا کتاب و فیلمو انیمه و اینجورچیزا معرفی کنه 

۳. فعال باشه 

۴. قالب ش مرتب باشه بعضی وبا آدم اصن نمی دونم بخش نظراتش کو ؟ پسندیدم کو ؟ در کل بی نظم نباشه قالبش :) 


5 . بیشتر کدوم موضوع را در وبلاگ ها دوست داری ؟

یعنی بیشتر چه وبلاگ هایی رو دنبال می کنی ؟ 

من وبلاگ هایی که کتاب معرفی می کنن یا مثلا بقیه نظر می دن : چه خوب می نویسی تو ! رو دنبال می کنم . کلا اونایی که نوشته هاشون منو به فکرمی ندازن دنبال می کنم اون وسط ها هم چند تا روزمرگی دنبال میکنم که یک وقت مخم سوت نکشه D: 


6 . نظرت راجع به سرویس دهنده های وبلاگ چیه ؟ و برای بهتر بودنشون چه پیشنهاد هایی داری؟

من فقط بلاگفا و بیان و  بلاگ اسکای رو رفتم ( بلاگ اسکای رو فقط برا تفنن رفتم ) و قطعا بیان از همه شون بهتره 

 

اینجانب از مسئولان بیان تقاضا امنیت بیشتر دارد تا متخصصان و اهل قلم بتوانند بدون ترس از هک شدن به انتشار مطالب زیبا شون ادامه بدن 


7 .نظرت درباره محیط وبلاگ نویسی ( افراد ) چیه ؟ و برای بهتر بودنشون چه پیشنهاد هایی داری؟ 

عام .....نمی دونم چی بگم‌ . 

من تنها حسی که به اونا دارم احساس بچگیه و از نظر کارشناسی نوشته هاشون خیلی از من بهتره 

و ازتون خواهش می کنم کسی رو خاموش دنبال نکنید . من شبا خوابم نمیبره .

همینجا به اون دنبال کننده خاموش می گم : زیادم خاموش نیستی هااا خوشحال می شم خودتو معرفی کنی :دی


8 . ویژگی از بلاگر دیگه ای که دوست داشتی اون رو داشته باشی ؟ 

قالباشون !!!!! من فقط بلادم هدر رمو عوض کنم و اونا فونت و پس زمینه و ....همه رو بلدن . یکم به ما هم یاد بدین خب . ظلمه .

یکم به نوشته هاشون هم حسودی می کنم اما نوشته های خودمم دوست دارم :دی


9 . چند تا از لبخند هایی که در بلاگ بیان ( و سرویس دهنده های دیگه ) داشتید رو با ما در میان بزارید .

من کلا وقتی وارد پنل میشم تا وقتی که دکمه ی ( خروج ،آرتمیس )  رو می زنم یه چیزی هستم مثل این : ^___________^ 

و یه چیزی لازم بود بگم:

وقتی ماجرای آقا عرفان رو شنیدم واقعا ناراحت شدم . من اصلا ایشنو رو نمی شناختم ولی مرگشون برام دردناک بود.


10 . بدون تعارف ترین حرفتون با وبلاگ نویسا چیه ؟! چیزی هست که بخوای بگی و ما بهش اشاره نکرده باشیم ؟! 

شما هم مثل من یاد بدون تعارف بیست و سی افتادید ؟ که با تعارف ترین جمله رو می گن؟ 

خودتون باشید . با خودتون نگید : خوب اینو که منو دنبال میکنه کیه ؟ نکنه از نوشته هام خوشش نیاد ؟ یادتون باشه اونو شما رو دنبال میکنن چون خودتونید وگرنه دیوونه نیستن که دکمه دنبال کردن وبلاگ جدید رو بزنن :) 


+ چرا همه می گفتین سوالاش سخته ؟! برا من خیلی راحت بود که. 

+ خیلی خیلی ممنونم از حدیث برای دعوت من ^-^ 

+ و دعوت می کنم‌ از نوبادی ، دینز ، شیفته ، نیکنوچکا ، مه سیما و لیلا

۸ ۰