1.دوست داری چه چیز دنیای مجازی واقعی بشه؟ 

آیا شما می توانید در دنیای واقعی توانایی ده ساعت چت کردن حرف زدن را به من بدهید؟=) 

 

2.کدوم شخصیت تو فیلم ها یا برنامه کودکاست که اداشو در میاری یا صداشو تقلید می کنی؟

اوه :)) بنده تو این کار درس پس می دم، یه زمانی با دوستام ادای شب های برره رو درمیاوردیم، منم فرهاد بودم D: 

یه زمان خیلییی دور هم فکر می کردم توایلات تو پونی کوچولو هستم:/ 

 

3.چه ساعت یا ساعت هایی توی طول روز حس بهتری بهت میده؟ 

نصفه شب، حدود ساعت دو، وقتی همه خوابن :)) آرتمیس خانوم بیداره 

 

4.تا حالا پیش اومده توی حال خودت باشی و یه کاری کنی بعد یکی ببینه و خجالت بکشی؟(تعریف کن) 

خیلی...یک بار بچه بودم داشتم ادای هری پاتر رو در میاوردم بعد وسطاش که رفته بودم تو حس و حال یهو متوجه شدم مادرم اون لحظه داشته تمام مدت من رو نگاه میکرده^-^

 

5.وقتی بچه بودی اغلب کجاها بازی میکردی و چجوری؟ بازی هایی که تو بچگی می کردی رو تعریف کن! 

من با پسرا بچگیم رو گذروندم :/ یه زمانهایی پسر داییم می گفت بیا خاله بازی بکنیم، منم می گفتم بیا گرگم به هوا :/ تفاوت رو احساس می کنید؟=) 

و البته ....جی تی آی T-T 

 

6.آسمون توی ذهنت چه شکلیه؟ 

شب پرستاره ونگوگ هست؟...اون:) 

 

7.سه تا وسیله یا شی که دوست داری داشته باشی؟ 

دوربین عکاسی قدیمی از اونا که بعد عکس گرفتن سریع ظاهر میشه، ماشین تحریر و لپتاب:" 

میشه سه تا دیگه هم بگم؟ :))

ویالون، صندلی گهواره ای و یه آلبوم...(فرقی نداره آلبوم چه خواننده ای :/ فقط یه آلبوم) 

+ بازم می‌خوام بگم@_@

 

8.خودتو با چند اتفاق یا چیز ساده تو زندگی توصیف کن 

دستای رنگی رنگی، و فکر کردن فکر کردن و بازم فکر کردن.

 

9.اغلب اتاقت یا لباست بوی چی میده؟ 

بوی خودم؟:/ 

 

10.کدوم شخصیت تاریخیه که براش ارزش زیادی قائلی؟ 

ونگوگ، نیل آرمسترانگ، و دزیره کلاری.

و....من برای همه افراد کره زمین حتی آدولف هیتلر ارزش قائلم!=]

 

پ.ن : الان یچیزی یادم افتاد، دلم نیومد بگم، یه مدت چقدر تو فاز شخصیت های تاریخی بودم T.T تاریخ عشق است و بس T.T 

 

11.تا حالا شده توهم بزنی و یه چیزی رو اشتباه بشنوی یا حس کنی یا ببینی؟ 

یک بار وسط خونه تکونی بودیم بعد من فکر کردم مار دیدم..بعد مادرم همه همسایه ها رو خبر کرد، بعد فهمیدیم یه عنکبوت یک سانتی بوده^-^ 

و آهان...چون تا نصفه شب بیدارم، از وسایل خونه چیزای وحشتناکی رو می بینم که قابل گفتن نیست:/ 

 

12.اغلب همراه با غذا چی می خوری؟ 

ترشی، ماست و آب.

 

13.اگه بتونی یه جای دیگه زندگی کنی اون کجاست؟ 

وای، نمی تونم انتخاب کنم، می شه لطفاً عوضش یک تور جهانگردی بهم بدید؟

 

14.یه جمله به یه آدم فضایی توی یه سیاره دیگه بنویس! 

حتی اگه صد سالم هم بشه میام پیشت و باهم بستنی می خوریم! 

 

15.آخرین آهنگی که گوش دادی؟ 

آهنگ champagne problems 

 

16.اولین پیامی که تو بیان برای کسی نوشتی (خصوصی یا عمومی فرقی نمیکنه، اگه دوست داشتین اسم شخص رو هم بگین) 

یادم نمیاد...من اون اولا همه نظرات ارسالیم رو پاک میکردم :/ ولی فک کنم به نوبادی  بود!=) 

 

17.آخرین چیزی که بخاطرش ذوق کردی؟ 

فهمیدم اونی که فکر می کردم همونی بود که فکر میکردم! [این رو فقط استلا می فهمد!] 

 

18.اسم چند تا از وسیله هایی که خیلی ازشون استفاده میکنی؟ 

گوشی، دفتر بولت ژورنالم و هنذفری.

 

19.یه اعتراف به دنبال کننده های وبت بکن! 

من دیوونه ام.

 

20.چقدر طول کشید تا چالش رو جواب بدی؟ 

40 دقیقه.

۱۶ ۰