1.تا حالا تقلب یا کار خلاف کردی؟ (توضیح بده) 

بله معلومه^-^ 

مدرسه آنلاین رو که باید فاکتور بگیریم، 

ولی بچه تر بودم دزدی کردم از همکلاسی هام و..(:/)

 

2.توی واقعیت بقیه فکر می کنن چه چیزی در موردت حقیقت داره که اشتباهه؟ (در مورد یه چیزیت اشتباه فکر می کنن) 

فکر می کنن یه دختر شاد و شنگول و منگولم...ولی دیگه در اون حد نیستم..

 

3.بدترین چیزی که تو مدرسه شنیدی از کی بوده و چی بوده؟ 

فحش دادن بهم بعضی اوقات.

البته کاملا محتمله که من بعدش رفتم زدمشون (^-^)

 

4.تاسف بارترین خاطره ای که الان یادت میاد؟ 

بزار نگم...آبروم می‌ره تو بلاگستان:/ 

یک بار تو کلاس دوم وسط کلاس بالا آوردم، خدا رو شکر فقط یکی از بچه ها دید

یک بار تو کلاس ششم وسط نمایش گریم گرفت..مهم بود برام خب.

بچه بودیم هم با امیلی کلی کار کردیم، یک بار با ماژیک پوتین نوه یکی از همسایه ها رو خط خطی کردیم. 

بازم بگم؟:/ 

 

5.اگه یه ماه جنس مخالف بودی، چیکار می کردی؟ 

اهم...به نام خدا...

می رفتم با پسر عموم و پسر دایی و تموم پسرهای فامیل خوش میگذروندم، فوتبال بازی میکردم، تا ساعت 10 بیرون می موندم، به دخترا هم تیکه نمی انداختم، می رفتم هیئت، سینه می زدم، میرفتم دوچرخه سواری، کشتی می‌گرفتم و کلی کار دیگه..

اما از یک ماه تجاوز نکنه لطفاً.

 

6.آخرین خواب ترسناکی که دیدی؟ 

خواب دیدم عاشق شدم، و زامبی ها اومدن کسی که عاشقش بودم رو خوردن، به همین سادگی، به همین خوشمزگی.

 

7.کسی هست که پنهانی دوسش داشته باشی؟ 

نه :| 

فکر نکنم در آینده هم اتفاق بیفته...

می رم بهش می گم، تا بفهمه چه دسته گلی عاشقشه^-^ 

 

​​​​​​8.چی یا کی رو هرگز نداشتی؟ 

شاید...آزادی؟ 

و آهان..نخندین بهم....از این عروسکا.

از بچگیم حسرت شده یکی از اینا داشته باشم"-"

 

9.اگه بتونی با بایست ازدواج کنی، ازدواج می کنی؟ 

نه..اصلا.

 

10.خانواده ت چه تعریفی از شخصیتت دارن؟ (ازشون بپرسین) 

مادرم: یه دختر حدودی خوب و یکم بیشعور 

خواهرم: من چه بدونم (:/) 

بابا: مو قشنگ 

من بعد از سوال پرسیدن: ....

 

11.تا حالا کسی روت کراش داشته؟ 

بنظرت میاد بهم میگه؟:/ اگه میومد که تو سوال ۷ رو نمی پرسیدی.

​​​

12.ورزش مورد علاقت؟ 

بسکتبال:) *پاک کردن اشک هایش*

 

13.بلدی ماشین برونی؟ 

آرههه!! هرروز یه سر با اکیپمون میریم میدون آزادی، دور دور..انقدر حال میدهههه.(:/)

 

14.نزدیک ترین شخص بهت کیه؟ 

هیچکس. 

 

15.چجوری میخوابی؟ (حالت خوابت چیه؟) 

پتو رو می کشم رو خودم (یه جوریم که همیشه باید پتو روم باشه، حتی تو تابستون) بالش رو بغل می کنم، بعد هم تا ساعت 3 بیدار می مونم (^-^) 

 

16.اگه حیوون بودی چی میشدی؟ 

گربهه!*-* یا گرگ.

 

17.فست فود یا غذای سالم؟ 

شما بین کاهو و سیب زمینی سرخ کرده، کاهو رو انتخاب می کنین؟:/ 

 

18.تا حالا کسیو بوسیدی؟ 

اگه منظور بوسه عاشقانه است، نه.

ولی خانواده و کسایی که دوستشون دارم رو، البته:) 

 

19.تا حالا سرت کلاه رفته؟ (تعریف کن) 

تا دلت بخواد.

یکیش این بود که تو جشنواره فروش لقمه یا یه همچین چیزی بود، بعد من برای یکی از بچه ها مشتری جمع کردم و اون حتی یه هزار تومن هم بهم نداد:/ 

البته منم آبروشو جلوی مدرسه بردمD:

خیلییی زیادن. دیگه یادم نمیاد.

البته منم سر دیگران کلاه زیاد گذاشتم^^ 

 

20.دوست داری جای کسی زندگی کنی؟ 

معلومه...اما چون نمیشه پس بیخیال.

۲۳ ۰