1_راست دستین یا چپ دست؟ 

​​چپ دستم *-* البته گاهی هم شده با راست بنویسم و اگه یکم تلاش کنم فک کنم بتونم با هر دو دست بنویسم =) 

 

2_نقاشی تون در چه حده؟ 

خوبه نسبتا ، ولی خیلی دوست دارم بیشتر برم سمت نقاشی ولی خب نمیشه :( 

 

3_اسمتونو دوست دارین؟ 

اصلااا! من همه چیزم رو پذیرفتم ، ولی چیزی که خیلی باهاش مشکل دارم همین اسممه ، اصلا دوسش ندارم ، به هیچ وجه.

 

4_شیرینی یا فست فود؟ 

بدون شک ، شیرینی!! مخصوصا نون خامه ای..

 

5_دوست دارین قد همسر آیندتون چند سانت باشه؟ (سانت بگیناا) 

شما اول بیا منو راضی کن مشکلم رو با ازدواج از بن حل کنم قد همسر آینده هم چشم! (:/) 

 

6_عمو یا دایی؟ 

دایی.

 

7_خاله یا عمه؟ 

چون خاله ندارم و عمه هام هم سال به سال نمی بینم ، پس هیچکدوم :دی 

 

8_عدد مورد علاقتون؟ 

9 ، 8 ، 12، 1

 

9_اولین وبی که زدین رو ، حذف کردین؟ 

اولین وبم اینجاعه ، پس وقتی دارین اینو می‌خونین یعنی حذف نکردمXD ولی سابقه پاک کردن وبلاگام رو دارم!! (: 

 

10_با کی بیشتر از همه صمیمی این ، تو بیان؟ 

با همه! یعنی اینقدری که اینجا سریع با آدما صمیمی میشم تو مدرسه صمیمی می شدم ، الان مدیر شورایی چیزی بودم! :/ ولی...صمیمی ترین....استلا XD اینو همه میدونن D: 

 

11_بابا و مامان تون ، تو بیان کیه؟

متاسفانه به این درجه از عرفان نرسیدم که مامان و بابا داشته باشم اینجاD: 

ولی بامزه ست...مثلاً من و موچی می شویم خواهر ، استلا مامان......

نه ول کن اصلا خوب نیست...چیه این قرطی بازیا...والا! 

 

12_رو جنس مخالف کراشی؟ 

خیر! 

 

13_مترو یا قطار؟ 

بدون هیچ شکی ، قطار

 

14_به نظرت شادی یعنی چی؟ 

ام..یعنی تو اون لحظه ، توانایی اینو داری که حتی اون چیزی که ازش متنفر بودی رو دوست داشته باشی.

 

15_سه تا از صفاتت؟

واقع بین ، عاشق بحث و خجالتی 

*اگه نمی دونین چجوری میشه همزمان هم عاشق بحث باشی و خجالتی ، خب باید بگم که منم نمی دونم!! :دی*

 

16_اگه می‌تونستی هویتت رو عوض کنی ، دوست داشتی جای کی باشی؟ 

جای خیلیا! و جای همه آدمای کره زمین! حتی اونایی که وضعشون بده...*یک عدد عاشق تجربه کردن همه چیز*...

 

17_الان از چی ناراحتی یا چی اذیتت می کنه؟ 

بداخلاق بودن ، صبر نداشتن و راستش رو بگم ، همه چی رو مخمه ، حتی اون دفترچه یادداشتی که رو میز کجه و حوصله ندارم بلند شم صافش کنم.

 

18_به چی اعتیاد داری؟ 

به گوگل ، چیپس و خوندن آرشیو وبلاگ بقیه.

 

19_اگه میتونی یه جمله بنویسی که کل دنیا بشنوه ، چی می گفتی؟ 

​​​​​​زمان بندی خدا حرف نداره.

 

20_پنج تا چیز که خوش‌حالت میکنه؟ 

1.وقتی یه نفر رو خوشحال می کنم

2.آهنگ :>

3.تو ریاضی ،اینکه بعد ساعتها تمرین کردن ، یهو می‌رسی به جواب.

4.فضا! 

5.وبلاگ! 

 

21_اگه می‌تونستی به عقب برگردی چه نصیحتی به خودت میکردی؟ 

خود عزیزم ، خیلی خر شانسی ، خودت باش و از زندگیت نهایت استفاده رو ببر بیشعور و بدون که حتی اگه همه آدمای دنیا ازت متنفر بودن ، من دوست دارم . خیلی خیلی زیاد.

 

22_چه عادتا/رفتارهایی دارین که باعث آزار بقیه ست؟ 

زود عصبانی شدن و تا سر حد مرگ توانایی داشتن بحث کردن.

 

23_صبحا اگه مامان/بابا بیدارت می‌کنه ، چجوری این کارو میکنه؟ 

بابا : *دست زدن ، قلقلک دادن و خلاصه هرکاری که یه آدم رو از خواب شیرین بیاره بیرون* 

مامان : *گفتن کلمه : بیدار شو*

 

24_کراشاتون تو مدرسه؟ 

عام...نمیدونم میشه بهش گفت کراش یا نه..ولی از یکی از همکلاسی هام که از کلاس ششم با هم بودیم خیلی خوشم میومد...و مطمئنم اگه با هم دوست می‌شدیم خیلی دوستای خوبی می شدیم..چون شبیه هم هستیم...ولی بخاطر خجالتی بودنم همینکه بهش بتونم سلام کنم هنر کردم :/....کلا از چشم آبی های مدرسه مون خجالت میکشم..نمی دونم چرا...D":...

 

25_تا حالا شده به یکی اشتباهی پیام بدین و دردسر بشه؟ 

نه ، اگه هم باشه چیزی یادم نمیاد..

آهان الان چیزی یادم اومد.

یکی از بچه ها وضعیت واتساپ گذاشته بود : دختر خاله عزیزم خیلی دوست دارم

منم رفتم گفتم : تولدش مبارک |: 

در حالی که تولدش نبود =.= 

یک بار تو کلاسهای شاد با یکی دعوام شد ..که اونم قابل گفتن نیست ..:/.

بعداً نوشت : اینکه به عشق کتاب هم گفتم عینک دودی حسابه؟ 

نصف سوتی های عمرم رو تو بیان دادم :/ 

 

26_یه جمله تاثیر گذار برا مخ زنی؟ 

آمم...!!! 

calm down! What is the light that shines from that window? There is the east  andJuliet is the shining sun" 1

+این چه سوالیه آخه :/ 

 

27_چه فرقی بین شما تو فضای مجازی با اونی که تو واقعیت هستین وجود داره؟ 

خیلی خیلی فرق می کنم ، یعنی اگه من رو تو واقعیت ببینین ، عمرا بفهمین کیم :/ 

 

28_یه دروغی که اینجا به ما گفتین؟ 

یادم نمیاد.

 

29_تو بیان چند تا اکانت دارین؟ 

چهار تا :دی ، یکیش که همین آرتمیسه ،  یکیش رو زدم برا قالب ، یکی دیگه هم برا استلا زدم و اون یکی هم صرفا برای دنبال کردن خودم :دی 

 

30_اولین دوستتون تو بیان؟ 

آم...نوبادی؟ D: البته اگه اون کامنت های قبلی که بهش می دادم رو حساب کنیم ، اولی نمیشه...مونی میشه اولینش:)...حالا هردوتا رو با هم اولین دوستام تو بیان حساب کنینD: 

 

31_چند بار تو وبتون چس ناله گذاشتین؟ 

یک بار فک کنم ، نمی دونم بگم این خوبه یا بد؟..چون نا سلامتی اینجا وبلاگ منه و خب تا حالا توش ناله نکردم و واقعا هم خوشم نمیاد از ناله کردن :/ کسی می دونه چجوری باید این پارادوکس رو از بین برد ؟:دی 

 

 

1_اگه نمی دونین.....جمله معروف نمایشنامه شکسپیر که رومئو به ژولیت گفت و اگه تو گوگل بزنین به عنوان یکی از جملات عاشقانه تاریخ شناخته میشه.D:"..

۲۳ ۰